19 June 2009

::..Stress nyerrr...::

Aku dah agak dah...pasti keje ni, membuatkan aku tak tido malam memikirkannya...nak tido teringat, nak makan teringat, nak dok melayari internat pun teringat..pendek kata...takde yg indah selagi aku tak siapkan keje nie...tengoklah pelan2 yg ada tu...pasti mengerikan? Tol x?...Kenapalah aku yg terpilih mengfinalkan keje-keje nie....itu baru tengok..belom lagi melalui diskas dgn bos aku tu?? aku rs cam nak...eeii..tak tau la..apa nak ckp...sonang jo cakap..aku ni yg kelam kelibut nak siapkannya.....
Hari pertama... dianugerahkan pelan yg besar meriam buluh nie...
Tengok jer dulu..tak tau nak pegang yg mana satu...

Hari pertama, malam dirumah...tido bersama pelan2 nie..buat alas katil...

Hari kedua....di kelilingi pelan2 lagi...checking2..ada yg salah buat lah plak....sure mati aku kena sound...memang pon dah kena...apa lagi buat bodoh jer ler..what ever...
Hari kedua, malam di rumah...pelan tu boleh buat bantal peluk...arrggghhh...nak tak nak kena siapkn jugak...

Hari ketiga....dah siap tapi....waaaaa...kena lipat semula.....dah tak boleh binding...salah teknik lipatan....aku rasa cam nak...BAKAR jer....sabar je lah...

Hari keempat...siap jugak akhirnya....tapi.....arrggghhhh kena binding sendiri...bos suruh.....aku nak quittt....tak keje macam ni lagiii.....
Proses finalize yg terpaksa memerlukan bantuan sebab dah terlalu lambat...sambil keje sambil bebel kawan aku dua org nie..sebenarnya ramai yg hulurkan bantuan tp tak nak masuk blog aku ni..malu2 plak...havoc dgn lawak2 diorg...ha3..tak leh lupa betol dgn kenangan menyiapkan VALUATION REPORT FOR JIMAH POWERPLAN PORTDICKSON....

Teng2...inilah hasilnya...aku leh cutiiiiiiii.....

0 comments: