29 December 2008

::..26hb Jumaat..::

Bangun pagi trasa penat sgt..byk sgt perkara2 yg kena fikirkan..Pagi tu baru teringat yg kat ofis ramai yg cuti...Nak tak nak terpaksa masuk awal tp..br teringat, yg kena pegi ke sekolah anak dulu beli buku sekolahnye. Dah masuk Tahun satu rupanye haiqal...lmbat lagi masuk ke ofis...
Sampai di ofis tgk senyap sunyi jer..iyelah ramai yg cuti termasuklah bos skali cuti krismas.

Dok je kat meja..tgk byk keje yg belum disiapkan lg..tak tau mana satu nak kena siapkan dulu..semua urgent..erm..entahlah..buat jelah....Sebenarnye dalam kepala melayang kat kampung..mcm mana keadaan abah di wad....sihatkah? Sebab sebelum balik doc ada bgtau yg abah mungkin ada masalah jantung..risau rasanya... Dalam kul 1.30 aku call abah di hospital. Ehh..abah bgtau yg dia bleh dah kuar...abah suruh ambik dia ptg tu...

Ikut plan, aku akan bgtau bos utk balik awal ckit...tp..aduss..ada benda yg dah buat bos marah..terpaksalah aku diamkan jer hasrat utk balik awal ckit..takut plak nak kacau mood dia. Tunggu jelah sampai abis waktu keje. Janji dgn abah jemput dia kul 6ptg tp aku sampai hospital kul 6.30ptg. Handphone aku dah tukar no..lupa plak nak bgtau abah..bila aku on aje no lama, aku tgk ada lebih 20 miscoll dr abah..Abah2..

Nasib baiklah pagi tu aku dah packing brg.. Balik keje ambik anak2 terus ke kampung..dah 2 mggu itu je keje aku..ke hulu ke hilir...

0 comments: