05 December 2008

::..Kerja-Kerja..::

...hari nie rasa penat jugak bila tak ada pembantu kat ofis. Terkejar kejar ke sana ke mari buat kerja sorang-sorang. Kalau tak, ada jugak yg tolong aku buat kerja. Ini dari mula report sampai la ke binding aku kena buat sorang. Penat-penat..Bos plak biasalah kalau dah balik KL mesti ada aje barang yg dia suruh emailkan..eii geram rasanye..Tapi apa nak buat, kita nie kan staff aje.. buatlah kejeee..Janji kita buat benda yg betul dan tak silap, itu yg penting. Fokus mesti ada..Officemate yg lain? erm..biasalah klu dah friday namenye..mesti ad yg buat havoc, buat lawak sambil buat keje..kutuk mengutuk depan depan mesti tak tinggal. Tapi tak pelah..gurauan kan menyeri hidup..kih2. Kalau sapa2 yg tak tahan kena faham2 ajelah..

Sekarang rasa ofis, mcm ada satu perubahan..dah ada sport? Bagus2...Staf lelaki dah ada group sendiri..Badminton..waaaa...Semangat betul tengok..Terutama Sham..Selaku Ketua Kontijen..he3...Semangat giler...Sampai kalender aku pun dia buat notes tarikh main badminton..Sham..sham..main blasah je tak kira harta org ke harta dia...tapi aku tak kisah sangat..dah fhm sangat..tp report jgn kena edit slalu k....Staff lain? erm..Lain masa aku cite lagi...

0 comments: