18 December 2008

::..Abah..::

..Semalam tiba-tiba je dpt call dr abah..tersentak sekajap sbb dgr suara abah lain..Abah sakit..abah mintak balik ke kampung masa tu juga..Suara abah tak macam slalu..Dr tmpt keje aku trus ke rumah dlm keadaan kelam kabut. Ambik anak-anak dn terus kekampung..abah demam teruk smp tak boleh bangun. Sakit sangat nmpknye.. dlm hati ku amat risau ttg keadaan abah..mgkin abah deman 'chikukunya'(lbh kurg ejaannye)..Demam ni lebih teruk dr demam denggi..Lbh2 lg dgn umo abah yg dah byk..kesian abah....sampai muntah2 aku tgk..Tp aku trpaksa balik malam itu jg selepas antar abah ke klinik. Maafkan ija abah..walaupun ku tau amat berat abah & emak utk lepaskan aku balik mlm tu jg..bg mereka akulah tmpat mereka mengadu kerana aku yg paling rapat dgn mereka..ku tau tanggungjawab ku berat utk menjaga mereka....

0 comments: