03 December 2008

::..Impian..::

......Mulanya aku macam tak percaya aku berjaya menghasilkan satu blog untuk diriku. Iyelah al-maklum lah aku memang tak apa-apa basic tentang dunia IT ni. Yang akutahu cuma on off, taip, search & print. Tapi sejak aku ambil alih kerja-kerja pc kat ofis, aku rasa berminat plak nak pergi jauh. Seperti nak tahu macam-macam tentang dunia IT. Sungguh menarik aku rasakan....
Pada mulanye blog nie adalah tapak permulaan diriku untuk pergi jauh dalam mengejar impian yang telah lama ku simpan. Mungkin dulu aku belum cukup keyakinan. Dan sekarang aku rasakan seperti impian itu semakin lama semakin memanggil untuk direalisasikan. Semakin dekat dengan diriku..APAKAH IMPIAN ITU?..Erm..impian aku itu ialah.........ingin punyai satu perniagaan kek, pastri & biskut...insyaallah..Doakan ok.





0 comments: